Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Skąd mam mieć pewność, że choinka będzie taka jak potrzebuję?

Spokojnie, naprawdę możesz nam zaufać. Mamy z czego wybierać i wybierzemy dla Ciebie najpiękniejszą choinkę rosnącą na naszej plantacji. I pamiętaj - przyroda to nie photoshop :) 

 


 

Jak wysoką choinkę otrzymam?

Składając zamówienie wybierasz choinkę z przedziału od do. Na wysokość choinki ciętej składają się: pieniek (15-20 cm długości), gałązki i czubek. Do wysokości choinki w doniczce musisz doliczyć podaną przy każdej z choinek wysokość doniczki (np. do choinki doniczkowej 101-125 cm musisz doliczyć ok 22 cm na doniczkę).

My staramy się zawsze wybierać taką ze środka przedziału, który zamawiasz (np. zamawiasz choinkę 176-200 cm to wybierzemy taką ok. 190 cm). 

 


 

Jak długo będę czekać na moje zamówienie?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Proces jego realizacji rozpoczynamy niezwłocznie po otrzymaniu płatności. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Zrobimy wszystko co w naszej mocy by w jak najkrótszym czasie zrealizować Twoje zamówienie.

Twoja choinka wyruszy w podróż z naszej plantacji maksymalnie w 3 dni robocze od otrzymania płatności za zamówienie. Firma kurierska dostarczy ją pod wskazany adres do 2 dni od wysyłki. Ostatnie zamówienia przyjmujemy 20 grudnia. 

 


 

Jakie występują formy dostawy?

Wszystkie zamówienia są dostarczane przez firmę kurierską.  

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki zależy od ilości zamawianych choinek. Jest to jedna stała opłata, 19,70 zł/1 szt. Pełen cennik znajdziesz na stronie koszty dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

Za swoje zamówienie zapłacisz za pomocą systemu płatności elektronicznych PayU bądź tradycyjnym przelewem bezpośrednio na nasze konto.

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie na plantacji, znajdującej się pod adresem: 72-343 Karnice, Niwy (kierunek na Dreżewo)Jeśli chcesz odebrać swoje zamówienie osobiście, koniecznie skontaktuj się z nami.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres dostawy jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data zaksięgowania płatności na naszym koncie bankowym (w przypadku przelewu tradycyjnego) bądź data zarejestrowania płatności na naszym koncie PayU (w przypadku płatności elektronicznych). Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W dniu wysyłki modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 735 163 973, +48 735 163 982

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysyłki zamówienia pod wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 735 163 973, +48 735 163 982

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Niestety nie. Zgodnie z ustawą zwrotom nie podlegają produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia oraz produkty wyprodukowane według specyfikacji konsumenta - w tym wypadku nasze choinki. Pamiętaj, że przygotowujemy je specjalnie z myślą o Tobie. 

 

Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl