Reklamacje i zwroty

Sprzedawca niniejszym oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których:

  1. rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  2. przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  3. przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Powyższe regulacje oznaczają, że na choinki zakupione w sklepie internetowym Choinkomat.pl nie przysługuje prawo zwrotu. 

Reklamacje

Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji na otrzymany towar. W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie nam na adres: kontakt@choinkomat.pl treści składanej reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania. Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji opisane są w regulaminie sklepu.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl